سایمانسایمان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

عشق مامان وبابا

دلتنگی مادرانه

1393/5/5 12:27
نویسنده : مامان وبابا
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...عزیزترینم ...عشق مامان ...وجودم .....مهربان ترین مهربانها......

دیگه کاملا حرکت هاتو احساس می کنم ...بعضی وقتها باهات حرف می زنم ..می دونم که داری گوش می دی ....زیبای من ...بی صبرانه منتظر دیدار هستم ....دلتنگتم نازنینم ...

بعضی وقتها به این فکر می کنم الان داری چه کار می کنی؟

جات خوبه ؟نکنه مامانی کاری انجام بده که اذیت بشی....پ

وجودت مثل قطره های باران  وجود مامان الهام رو آروم می کنه ......تو دلیل بودن و زندگی من هستی و خواهی بود........

مامانم تقریبا وسایل های اتاقت رو تکمیل کردیم .....اینها همش بخاطر لطف بابابزرگ هست ....امیدوارم یه روزی بتونیم جبران کنیم ...

دایی جون صالح دیشب احوالت رو می پرسید ...همیشه سراغت رو می گیره ......همه دوست دارن نازنینم ......میدونم که تو هم لیتقتش رو داری ...................

عشق مامان الهام ...همه لحطه ها به یادت هستم.....بوسمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)