سایمانسایمان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان وبابا

وسایل عزیزترینم....

1393/4/17 8:24
نویسنده : مامان وبابا
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من ...شیرین تر از وجودم ...دلمون خیلی واست تنگ شده ..نازنینم نمی دونم الان در چه حالی ولی تمام لحظه ها به یادت هستم و برای آرامشت  دعا می کنم و سلامتی و شادابی ات رو از خدای مهربون و بزرگم  می خواهم....

جان جانان من ...آرامش وجودم هفته قبل من و بابا جون رفتیم یه سری وسایل هایی رو که لازم داشتی رو واست خریدیم ...لذتش با هیچ چیزی تو دنیا قابل وصف نیست .....عزیزترینم ...وسایل حمام ...بهداشتی و سرویس خواب و لباس واست خریدیم ...خیلی نازن ...تصور اینکه اون هارو به تن کنی و تو بغلمون باشی خیلی قشنگه ...مامانی من ..بابا جون همش  می گفت رنگ شاد و خوشگت واسه عزیزمون بخریم ................خدایا شکرت و سپاس فراوان به خاطر این شادی زندگی مون ....خدایا تو حفظش کن و لیاقت وجودش رو به ما عطا کن................ دوست دارم ..مامان الهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)