سایمانسایمان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان وبابا

حرکت های دلبندم

1393/5/19 9:36
نویسنده : مامان وبابا
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...عشق مامان الهام ...وجودم ...نفسم .....دنیای من وبابا وووآرامش جانم ....جانان من ....

این روزها خیلی مامانی تکون می خوری ...خودت رو چمع می کنی ...واست که لالایی می خونم با تکون هات واکنش نشون می دی ....گل همیشه بهار من ...هر تکون و حرکت تو زیبایی دنیا رو واسم صد چندان می کنه ...صدای بابایی رو که می شنوی حرکت می کنی .....من و بابایی همش نازت می کنیم ...باهات حرف می زنیم...عشق بی انتهای من ..مطمئن هستیم که صدای ما رو می شنوی.............

عزیزکم همه تو رو دوست دارن ......سمت مامانی ...سمت بابایی

شمیم و مهبد که تنها پسر دایی و دختر داییت هستن ...دایی ها و زن دایی هات ...بابابزرگ مهربونت

پسر گلم تو کلی خدا بهت دختر عمو و پسر عمو......دختر عمه و پسر عمه داده ...و همه اونا تو رو خیلی خیلی خیلی دوست دارن ...................

نی نی  عمو جونت هم دیگه همین روزها می رسه .....مطمئن هستم  داداش خوبی واست میشه ....................

تکون بخور ناز من ...که تکون هات  امید به زندگی رو واسم ص د چندان می کنهمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)