سایمانسایمان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان وبابا

اولین دیدار دلبندم

1393/3/4 14:56
نویسنده : مامان وبابا
87 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر ...عشق بی انتهای من ...رویا و آرزوی بزرگ من .....دقیقا تاریخ 12/12/1392 بود که اولین نوبت دکترت رو داشتم .....عشقم تشویش و اشتیاق حضورت تمام وجودم رو گرفته ...این روزها اصلا تو این عالم نیستم ....دلبندم ...محبوبم ...آرامش جانم ..هنوز من و بابا حضور زیبات رو تو زندگی مون به کسی نگفتیم .....خدایا شکرت بابت لطف بی انتهات به ما......وقتی وارد اتاق شدم ..دکتر مهرون مون اولین تصویر زیبای تو رو به من نشون داد ...خیای کوچولو بودی ....به اندازه بند انگشت .....بند انگشتی من عاشقتم ...بعد عکس زیبات رو به من دادن ....تمتم مسیر برگشت می بوسیدمت ....باورم نمیشه ...بابا جونت با هام تماس گرفت بهش گفت دیدمت.....

وقتی رسیدم خونه  بابایی مجال نداد فقط عکس تو رو می خواست ببینه...عزیز دلم دوست داشتن تو بهترین هدیه خدا برای من و باباست ...تو میوه عشق مون هستی ......خلاصه جونم واست بگه ...اونشب با اولین تصویر  زیبات حسابی شادی کردیم...شادی زندگی من وبابا ....دوست داریم به اندازه قلب مهربونتمحبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nazi83
4 خرداد 93 15:14
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگه