سایمانسایمان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان وبابا

5ماهگی دلبندم

1393/3/7 14:33
نویسنده : مامان وبابا
90 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ....قربونت برم که هر روز داری بزرگتر از روز قبل میشی ....دیگه کاملا مشخص مامان الهام یه نی نی خوشگل و مهربون داره ....دوستای مامانی همش میگن این کوچولو داره حسابی بزرگ میشه ها ....مامان گلم دوشنبه 5/3/93 نوبت دکتر داشتیم ....صدای قلبت رو دوباره شنیدم ...خانم دکتر (مصباحی)گفتن همه چیز خوبه ....خدا رو شکر کردم و خوشحال از لاینکه سلامت هستی....مامانی هنوز ما جنسیتت رو نمی دونیم ..آقای دکتر به همون نگفتن ...هر چند برای من و بابا هیچ فرقی نمی کنه که چی باشی فقط مهم اینه که سلامت باشی و مهمتر اینه که هدیه خدا هستی و هر چه از دوست رسد نیکوست .........................

دیگه مامان الهام حالت تهوع اش خوب شده ....حسابی داره می خوره تا فرزند دلبندم هم بتونه خوب تغذیه کنه.....عزیزتر از جانم مامانی حسابی هندونه می خوره با شیرینی خامه ای......این روزا بابا جونت بهم چیزی نمی گه واسهد خوردن شیرینی .....شایدهم به خاطر تو باشه عشق نازنینمزبانبای بایخوشمزه.................

بعضی وقتها حرکات ریز و کوچولوت رو احساس می کنم .....مثل نبض میزنه آرام وجودم ....................دوست دارم و همه لحظه ها به خاطر تو زندگی می کنم ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)